Regulamin

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem przed skorzystaniem z usług serwisu. Korzystanie z usług firmy potwierdza zgodę gracza z nimi. Regulamin jest zgodny z prawem Malty. Jeśli istnieją inne wersje językowe, za wersję główną uważa się wersję angielską. W niektórych przypadkach może być możliwe zapewnienie dostępu do dodatkowych gier, które nie są regulowane ani licencjonowane przez Malta Gaming Authority. Te gry są odpowiednio oznaczone. Niezależnie od gry, w którą grasz, za wpłaty i wypłaty odpowiada firma. Odpowiadamy przed naszymi klientami za zarządzanie ich funduszami.

W razie potrzeby regulamin może zostać zmieniony przez firmę. Wyślemy powiadomienie o wszelkich zmianach do wszystkich graczy. Zachęcamy naszych klientów do regularnego aktualizowania strony z warunkami korzystania z usługi w celu sprawdzania możliwych aktualizacji. Po dokonaniu istotnych zmian wymagane jest ponowne potwierdzenie faktu ich akceptacji.

Kto może grać

Po utworzeniu konta odwiedzający będzie mógł zalogować się do systemu, a tym samym potwierdzić i upewnić się, że gry online są dozwolone i legalne w jurysdykcji, w której się znajdują. Zgadzasz się nie korzystać ze strony, jeśli jesteś mieszkańcem jurysdykcji, w której działalność kasyn jest zabroniona. Dostęp do usług nie powinien być postrzegany jako zaproszenie lub oferta z naszej strony do korzystania z nich w kraju, w którym hazard jest nielegalny.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo wpłat i wypłat wygranych w przypadku naruszenia przez gracza przepisów prawa. Jesteś odpowiedzialny za przestrzeganie krajowych, lokalnych lub stanowych przepisów dotyczących hazardu. Usługi kasyna są dostępne tylko dla graczy pełnoletnich lub graczy, którzy osiągnęli wiek uznawany za dopuszczalny w jurysdykcji ich miejsca zamieszkania, aby uczestniczyć w grach hazardowych. Jesteś odpowiedzialny za zapoznanie się z prawem obowiązującym na terytorium jurysdykcji, w której się znajdujesz. Aby sprawdzić wiek, firma ma prawo zażądać skanów dokumentów gracza. W przypadku niespełnienia tego wymogu mamy prawo ograniczyć dostęp użytkownika do serwisu lub czasowo zablokować jego konto.

Bonusy nie są dostępne na stronie dla gości ze Szwecji. Nie mogą uczestniczyć w promocjach, otrzymywać nagród VIP ani wymieniać punktów comp. Zakłady na prawdziwe pieniądze w Bob Casino nie są dostępne dla graczy z Łotwy, Słowenii, Australii, USA, Wielkiej Brytanii, Belgii, Włoch, Estonii, Turcji, Francji, Słowacji, Hiszpanii, Gwadelupy, Anguilli, Gujany Francuskiej, Martyniki, Majotty, Reunion, Nowej Kaledonii , Czechy, Litwa, Białoruś, Portugalia, Izrael i Jersey.

Korzystając z połączenia VPN w celu uzyskania dostępu do usług Bob Casino z regionu, w którym hazard jest zabroniony lub z kraju, w którym gracze mają ograniczony dostęp do kasyna, mamy prawo zablokować takie konto i skonfiskować wszystkie przechowywane na nim środki. Witryna nie zezwala na wykorzystywanie VPN do ominięcia blokowania ISP.

Kasyno nie gwarantuje pomyślnego przetworzenia transakcji w celu otrzymania pieniędzy lub zwrotu pieniędzy, jeśli gracz naruszy zasady zabronionych krajów. Gry NextGen nie są dostępne dla graczy z Kanady. Przy uruchamianiu automatów stworzonych przez firmę NetEnt obowiązuje polityka prywatności producenta.

Waluta konta

Zakłady przyjmowane są w następujących walutach:

Podatki i prowizje

Gracz sam płaci prowizję i podatki, które dotyczą jego wygranych i są przewidziane przez prawo jurysdykcji jego miejsca zamieszkania.

Podstawowe zasady gry

Użytkownik potwierdza, że ​​rozumie zasady gry, które oferuje serwis. Od gracza zależy, jaki jest procent wypłat w każdej grze.

Zrzeczenie się

Gracz ma świadomość, że jego udział w grach może skutkować utratą pieniędzy na stronie. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne ryzyko finansowe związane z korzystaniem z usług serwisu.

Eksperci podejmują skuteczne środki w celu ochrony danych klientów przed nieuprawnionym użyciem. Dane osobowe są dostępne dla tych stron, które uczestniczą w świadczeniu usług za pośrednictwem witryny. Nie odpowiadamy za sposób przetwarzania informacji przez osoby trzecie, w tym dostawców oprogramowania lub uczestników programów partnerskich. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych klientów przez te strony podlega ich Warunkom handlowym, o ile zostały podane.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za działanie oprogramowania lub sprzętu, wady i awarie, przerwane połączenie internetowe lub inne błędy, które mogą ograniczyć dostęp gracza do usług serwisu lub uniemożliwić ciągłe uprawianie hazardu.

W przypadku błędnego zakładu lub płatności, Firma ma prawo anulować je zgodnie z warunkami, które powinny zostać spełnione podczas zakładów w przypadku braku błędów. Jeśli wygrane zostały omyłkowo przelane na Twoje konto, kwota ta pozostaje naszą własnością i jest odejmowana od salda. Podczas wypłaty środków, które nie należą do Ciebie, błędnie wpłacone pieniądze zostaną uznane za Twój dług wobec Firmy. W takim przypadku jesteś zobowiązany do poinformowania nas o błędnie pobranych pieniądzach pocztą elektroniczną.

Administracja kasyna, jej partnerzy i pracownicy, dostawcy usług hazardowych:

Zgadzasz się zwolnić administrację kasyna i jego pracowników, dostawców i partnerów z odpowiedzialności, wszelkich kosztów i roszczeń związanych z korzystaniem z witryny i uczestnictwem w grach hazardowych.

Zgadzasz się, że administracja kasyna ma ostateczną decyzję dotyczącą zablokowania konta z powodu naruszenia Regulaminu z Twojej strony.

Korzystanie z konta

Gracz może założyć jedno konto. Kasyno ma prawo odmówić zwrotu depozytu, jeśli zostanie znalezione zduplikowane konto. Rejestracja kilku kont przez gracza doprowadzi do ich zablokowania i zawieszenia płatności. Graczowi nie wolno udostępniać swojego profilu osobom trzecim. Korzystanie ze strony jest dozwolone do użytku osobistego i nie wiąże się z korzyściami komercyjnymi. Obsceniczny lub obraźliwy język nie jest dozwolony w kolumnie „Pseudonim” w profilu. W przypadku wykrycia takich naruszeń specjaliści z działu pomocy technicznej mają prawo zastąpić wybrany „Pseudonim” czymś bardziej neutralnym. Powtarzające się naruszanie tego wymogu doprowadzi do zablokowania konta i konfiskaty płatności. Dozwolona jest osobista rejestracja konta przez gracza zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.

Mamy prawo zażądać zwrotu płatności i bonusów zakupionych lub zgromadzonych przez gracza podczas działania na zduplikowanym koncie. Zgadzasz się na zwrot na żądanie środków, które zostały pobrane ze zduplikowanych kont. Gracz ma obowiązek aktualizować swoje dane osobowe i konto.

Administracja kasyna ma prawo zadzwonić na numer telefonu podany w profilu. Według naszego uznania ta procedura jest częścią KYC. Dopóki profil nie zostanie zweryfikowany, żądania płatności nie są przetwarzane. Jeżeli numer telefonu jest niepoprawny, brakujący lub niedokładny lub gracz nie odebrał naszego telefonu, mamy prawo do konfiskaty wpłaty lub wyłączenia konta użytkownika. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby komunikować się z graczem w sprawie wypłaty pieniędzy. Ale jeśli nie można było skontaktować się z Tobą w ciągu dwóch tygodni, procedura KYC jest uważana za niezaliczoną.

Jeśli wynik, który pojawia się na ekranie, nie zgadza się z wynikiem gry na serwerze, decyduje ten ostatni. Zgadzasz się, że te kasyna są ostateczne w określaniu okoliczności i warunków twojego udziału w grze.

Bob Casino ma prawo do:

Depozyty

Bob Casino oferuje wiele metod płatności, w tym karty debetowe i kredytowe VISA i MasterCard, portfele elektroniczne popularnych systemów płatności. Aby dowiedzieć się o odpowiednich metodach płatności w swoim kraju, skontaktuj się z obsługą przez e-mail. Minimalny depozyt to 10 $/20 €. Maksymalna kwota zależy od metody zastosowanej przez gracza.

Witryna nie przyjmuje środków od osób trzecich. Możesz wpłacać środki z kont bankowych i kart, systemów Skrill / NETELLER lub innych popularnych usług, w których jesteś zarejestrowany na swoje nazwisko. Podczas naszej oceny ustalimy, czy naruszyłeś ten warunek. W takim przypadku wygrane przepadną, a depozyt zostanie zwrócony właścicielowi konta. Nie odpowiadamy za utracone środki z kont osób trzecich. Konto gracza nie jest kontem bankowym. Nie jest ubezpieczony i nie ma żadnych gwarancji. Wpłaty dokonywane na konto nie mogą przynosić dochodu odsetkowego.

Wypłata/zwrot środków

Minimalna wypłata to 10 $/€. Maksymalna wielkość zamówienia zależy od wybranej metody płatności. Gdy zażądasz kwoty, która przekracza limit systemu płatności, wygrane są wypłacane w kilku płatnościach. Wnioski są rozpatrywane tak szybko, jak to możliwe, jednak w niektórych przypadkach wypłata środków może potrwać do 5 dni. Witryna umożliwia płatności za pomocą przelewu płatności (Mastercard) i oryginalnego polecenia przelewu (Visa).